Gyakran Ismételt Kérdések

Miért Önöket válasszam?

Mert profi szinten dolgozunk, célunk, hogy minden kedves megrendelőnk 100%-ig elégedett legyen a végeredménnyel.

Otthon kell lennem a takarítás időtartama alatt?

Nem kell, azzal töltheti idejét amivel szeretné. 

Rendnek kell lennie a lakásban takarítás előtt?

Minél nagyobb a rend, annál hamarabb végzünk a takarítással, de ha Önnek nincs ideje rendet rakni, akkor válassza Prémium csomagunkat, és már ezért sem kell aggódnia.

Kinek kell a takarító eszközöket biztosítania?

A takarító eszközöket a háztartás dolga biztosítani.

Tudok hozzáadni extrát takarítás közben is?

Természetesen ezt bármikor jelezheti. 

Kapok a takarításról számlát?

Természetesen igen.

Mi történik ha eltörik valami, vagy rongálódik a takarító hibájából?

Teljes körű felelősségbiztosítással rendelkezünk, így vállaljuk a keletkezett kár megtérítését.

Ha nem vagyok a takarítással megelégedve azt hogy jelezhetem?

Ha az elvégzett takarítással nem elégedett, azt a helyszínen, illetve 24 belül jelezheti telefonon, és e-mail formájában, és minél hamarabb megpróbáljuk korrigálni.

Hogyan fizethetem ki a rendelésem?

Megrendelésének összegét banki átutalással, illetve készpénzben teljesítheti.

Amennyiben további kérdése van, vagy nem találta meg a választ kérdésére, vegye fel velük a kapcsolatot az alábbi elérhetőségeken, vagy itt weblapunkon!

gyemanttakaritoszolgalat@gmail.com

30/558-1541

Gyémánt Takarító Szolgálat

SZÉKHELY

2461 Tárnok, Dózsa György út 12.

TELEFON

+36-30/558-1541

ÍRJON NEKÜNK

gyemattakaritoszolgalat@gmail.com

Nyitvatartás

HÉTFŐ - PÉNTEK

00:00 - 24:00

SZOMBAT-VASÁRNAP

00:00 - 24:00

ADÓSZÁM

67792652-1-33 

Kövessen 

minket a Facebookon!

Maxapró - Ingyenes apróhirdetés
Az oldalt a Webnode működteti Sütik
Készítsd el weboldaladat ingyen! Ez a weboldal a Webnode segítségével készült. Készítsd el a sajátodat ingyenesen még ma! Kezdd el